ניהול קשרי לקוחות: מערכת CRM היא מה שאתם צריכים

ניהול קשרי לקוחות הוא מסוג הפעילויות שכל עסק נדרש לטפל בו והיטב. כיצד עושים זאת באופן היעיל ביותר? אחת התשובות הקלאסיות לכך, היא שימוש במערכת CRM. מה זה אומר בעצם? במה מערכות אלה מיוחדות? ומה מציעה הוליסטיק בהקשר זה?

אתגר ניהול הלקוחות

מחד, הלקוחות מהווים נכס עסקי חשוב ביותר. מאידך, ניהול לקוחות הוא אתגר לא קטן. ישנם לקוחות מסוגים שונים למדי, מבחינת המוצרים והשירותים שהם מחפשים ומגוון היבטים נוספים שחשובים לכם. הם עשויים לפעול מולכם בערוצי תקשורת שונים, להגיע אליכם בדרכים שונות, להעדיף לצרוך מידע ולרכוש בדרכים שונות מאוד ועוד. חלקם גוזלים מכם זמן עבודה רב ומתקבל דרכם רווח קטן יחסית. אחרים בדרך לנטוש אתכם – האם אתם מודעים לכך בכלל? אם חלקם לא מרוצים מהשירות או המוצר שלכם, האם אתם יכולים לדעת זאת וכיצד? כמו כן, לקוחות נמצאים בטיפול של אנשים שונים בעסק, בנקודות זמן שונות. לעתים במקביל. עבודה עם מוצר ניהול קשרי לקוחות כמו Holistic CRM, מספקת לכך פתרון רחב ויסודי. מערכת כזו מרכזת לתוכה את כל המידע על הלקוח ועל האינטראקציה שלכם מולו. כך מתקבלת תמונה ריכוזית ומדויקת של המצב, אשר מסייעת למנהלים בעסק להבין את המצב טוב יותר ולקבל החלטות בחוכמה. מבחינת תהליכים, הכול מסודר ויעיל יותר ודברים לא נופלים בין הכיסאות.

CRM – הסבר מורחב

בכדי להרחיב את ההסבר לגבי מה שמערכת CRM יכולה לעשות עבורכם, אלה כמה דוגמאות מהמערכת של הוליסטיק:

ניהול פעילויות

ריכוז הניהול של מגוון פעילויות שנוגעות ללקוח, במקום אחד. זאת, דרך מודולים דוגמת מודול מכירות ושיווק ומודול ניהול שירות לקוחות (ובאשר לשיווק – כאן תוכלו לקרוא על שיווק דיגיטלי לעסקים, שיכול להועיל לעסק שלכם רבות.

בקרה ושליטה

המערכת תקל עליכם לקיים בקרה הדוקה ושליטה במצב. תוכלו לעשות זאת, לגבי כל שלב שבו נמצא הלקוח, החל מקבלת פניה, דרך ביצוע עסקה ראשונה וגם לגבי לקוח שמתלבט.

הבנה משופרת

בעזרת הבקרה ותמונת המצב המדויקת, יהיה לכם קל יותר להבין את הלקוחות. תודות לכך, תוכלו גם לפנות לכל לקוח בצורה מותאמת יותר, לאופן ולערוץ הפניה האפקטיביים ביותר.

תמיכה בפעילויות שונות

המידע שבמערכת והמערכת עצמה, מספקים תמיכה לפעילויות שונות לגבי הלקוחות. למשל מבצעים או קמפיינים עסקיים.

ניהול קשרי לקוחות: מערכת CRM היא מה שאתם צריכים

שימור לקוחות

יכולת לזהות סימנים מוקדמים לנטישה צפויה של לקוח. יכולת זו משמעותית ביותר, מאחר שקל יותר לשמר לקוחות מאשר להשיג לקוחות חדשים. כמו כן, לקוח נוטש הוא מקור לפגיעה במוניטין העסק. כאשר מזהים מצב כזה מראש, ניתן בסיוע המערכת להבין טוב יותר, כיצד לטפל בכך בהצלחה.

מקסום רווחים

שימוש חכם במערכת כזו, מסייע למקסם פוטנציאל רווח מלקוחות. ניתן למשל למקד את מרב המשאבים בלקוחות הרווחיים ביותר או לשפר מכירות דרך אפסייל.

עוד על הוליסטיק

חברת הוליסטיק היא שותפה בכירה של חברת Zoho העולמית בישראל. הוליסטיק מטמיעה מערכות ניהול קשרי לקוחות של "זוהו" בארגונים וחברות. היא גם מסייעת להתאמת תהליכים עסקיים של הלקוח לפלטפורמה זו. השם הוליסטיק מרמז על יכולתה לספק פתרון הוליסטי לארגונים בתחום ה-CRM ובכלל לגבי מחשוב תהליכים ארגוניים.

הוליסטיק מסייעת גם בייעוץ, הדרכה בנושא ZOHO CRM, תמיכה וליווי לאחר עליה לאוויר עם המערכת

ניתוח תהליכים עסקיים וקידום ערוץ המכירה האינטרנטי בהתבסס על CRM חברתי.

לסיכום

כל עסק שמחפש פתרון מיטבי לנושא ניהול הלקוחות, צריך להכיר את עולם ה-CRM. באופן ספציפי, מומלץ להכיר גם את הוליסטיק, כמוצר בולט בתחום זה.

נגישות
גלילה לראש העמוד