שיווק דיגיטלי לעסקים: אפיקי השיווק שכדאי להשקיע בהם בשנת 2020

אחד האתגרים הגדולים ביותר בכל עסק הוא השיווק. רבים מבעלי העסקים יודעים להתמודד טוב יחסית עם קשיים כגון יצור בכמויות גדולות, התמודדות עם לוגיסטיקה או אפילו בעיות של זמינות עובדים. אבל אפילו אילו תמיד היו שמחים לעוד 20 אחוז עליה במכירות או עוד לקוחות שירכשו את המוצרים או השירותים היותר רווחיים בעסק. שיווק הוא אם כן אחת המטלות המאתגרות בעסק ושיווק דיגיטלי הוא אפילו יותר מאתגר. באופיו הוא תחום דינמי שמצריך מעקב ויד על הדופק. ממש לשם כך כתבנו לכם את המאמר הבא.

שיווק דיגיטלי, מה הכיוון לשנה הקרובה?

ריכזנו עבורכם בשיא התמציתיות את אפיקי השיווק שלדעתנו יתנו הכי הרבה תמורה ביחס להשקעה בשנה הקרובה. חלקם אפיקי שיווק וותיקים וחלקם פחות. אם תרצו להעמיק בנושא, באתר של חברת קידום האתרים REGO תמצאו מאמרים מקצועיים בתחום כמו גם בנושאים היקפיים רבים. אפיק השיווק הראשון שנציג הוא פלטפורמה מוכרת יחסית אבל ערוץ שיווק חדש יחסית:

אינסטגרם

אנחנו מאמינים שהשיווק באינסטגרם הוא אחת הדרכים הטובות ביותר כיום. הרשת מתחילה למשוך אליה יותר ויותר משתמשים מבוגרים יחסית עם כוח קניה גדול. בנוסף, הפלטפורמה מרחיבה את הפעילות והופכת להיות עשירה יותר בסוגים שונים של תכנים: סרטונים ארוכים, סטורי ואפילו מוצרים למכירה ישירה. הנקודה האחרונה היא החשובה ביותר. כרגע לא ניתן לבצע מכירה ישירה מחוץ לארצות הברית אבל זה אמור להשתנות בקרוב וזה הזמן למצב את עצמכם ולהגביר נוכחות.

שיווק דיגיטלי לעסקים אפיקי השיווק שכדאי להשקיע בהם בשנת 2020

טיק טוק

הרשת החברתית החדשה יחסית כבר מכה גלים ואפילו יוצרת שערוריות והתנגדויות שונות בקרב הורים. אל תתנו לזה להרתיע אתכם מפרסום בה. לרוב התכנים שם משעשעים, חמודים ואפילו מצחיקים עד דמעות וזוהי סביבה מצוינת לפרסום ומיתוג של העסק שלכם. פרסום בטיק טוק מאפשר לכם להגיע לקהל חדש ולמצות צורות פרסום מתקדמות – בראשן פרסום אינטראקטיבי בו יש מעורבות משתמש בפרסומת עצמה.

קבוצות פייסבוק

קבוצות ברשת הוותיקה הן לא דבר חדש. אפשרויות השיווק דרכן גם הן קיימות כבר. בכל זאת, יש לקבוצות הללו כוח הולך וגובר בתחומים רבים כגון תיירות, אוכל וכו'. שווה לבדוק אם יש תחום בו תוכלו להקים קהילה ולהוביל את דעת הקהל. זה יצריך השקעה אבל התמורה יכולה להצדיק זאת מאד.

קידום אתרים

נושא וותיק שנשאר רלוונטי גם השנה. תשאלו את בתי העסק שמפעילים אתר שמופיע בתוצאות הראשונות של גוגל. הם מקבלים יותר פניות מאשר הם יכולים לשרת.. מדוע שגם אתם לא תהיו במצב כזה?

קידום ממומן בפייסבוק

גם זהו אפיק וותיק שאנחנו רואים רק אינדיקציות לכך שיעשה יותר אפקטיבי. פייסבוק נהיית בתחומים רבים תחליף לגלישה באינטרנט וביחד עם אינסטגרם מדובר באימפריה שרק מתחזקת. הלקוחות הפוטנציאלים שלכם כבר שם. אם לא תהיו שם בעצמכם, יגיעו המתחרים לקחת אותם.

השארת תגובה