נעשה ונצליח: כך תיצרו קשר עם חברות הביטוח

ליצור קשר עם חברות הביטוח

לכל אחד ואחת מאיתנו ישנן התקשרויות עם חברות ביטוח שונות. הדוגמא הפשוטה ביותר היא כמובן ביטוח הרכב שלנו אבל ישנן עוד רבות: ביטוח משכנתא, ביטוח חיים, ביטוח פנסיוני או ביטוח נגד רשלנות רפואית או תאונות אישיות. כל אחד מהביטוחים הללו נועד בכדי לספק לנו מענה בזמנים קשים, בזמן שמתרחש אסון או בעיה כלשהי. בכדי להפעיל את פוליסת הביטוח ולקבל את המגיע לנו, עלינו לבוא במגע עם החברה בה ערכנו את אותה פוליסה. בנקודה הזו, מגלים רבים שהם למעשה נמצאים בבעיה. קשה מאד לקבל מענה או תגובה כלשהי בזמן סביר מחברות הביטוח. לעיתים, המענה שמתקבל הוא אחרי זמן רב ולפעמים חוזר אלינו רק נציג שירות ומבקש פרטים בכדי להעביר את השאלה שלנו הלאה. לאנשים עובדים, המרדף אחרי ההתקשרות עם חברת הביטוח יכול להיות מייגע ביותר. רבים מוותרים על התביעה שלהם, בעיקר כאשר מדובר בתביעות על סכומים קטנים. אם גם אתם נתקלתם במצב דומה או אם הדברים נשמעים מוכרים, המשיכו לקרוא. במאמר הזה נפרט כמה דרכים טובות ליצור קשר עם חברות הביטוח השונות.

יצירת קשר עם חברות הביטוח תוך זמן קצר

כאשר אנחנו נזקקים לקבל שירות מחברות הביטוח, אנחנו פתאום מבינים שיצירת הקשר עמן היא תהליך קשה. מדוע לא עלינו על זה קודם לכן? שאלה טובה. זה מפני שדווקא עם אנשי השיווק או סוכני המכירות וסוכני הביטוח דווקא יותר קל ליצור קשר. אם תרצו לרכוש פוליסה, תוכלו להגיע לאיש המתאים תוך כמה שניות, אם תרצו לקבל תשלום – תעמדו בפני שוקת שבורה. הבעיה היא זו שעוררה פתרונות יצירתיים כגון זה של שירות נט. בהמשך נציג בפניכם את השירות ומה הוא כולל כי הוא יכול לספק את אחד הפתרונות הטובים ביותר לבעיה שעל הפרק. תחילה, בואו נסקור מעט דרכים יצירתיות ליצירת קשר עם חברות הביטוח… שלא על מנת לרכוש פוליסה כמובן..

ליצור קשר עם חברת ביטוח

היכרות אישית

היינו רוצים שהסעיף הזה לא יופיע במאמר אבל לצערנו המצב לפעמים קשה ביותר ומחייב פתרונות שונים ומשונים. חברות הביטוח יכולות להיות ממש קשות ליצירת קשר. אם אתם גם נתקלים בבעיה להשיג נציג שירות רלוונטי, נסו למצא מישהו שאתם מכירים שעובד בחברה. כיום, בעולם של רשתות חברתיות זה מאד קל לאתר חברים, מכרים או אפילו חברים של חברים שעובדים בכל מיני ארגונים. חברות הביטוח הן ברובן ארגונים גדולים שמעסיקים הרבה מאד עובדים, רבים הסיכויים שאחד מהם הוא אח של חבר או בת של מכר וכו'… פרסמו פוסט מנומס, זה לא המקום להתלהם. זכרו שמדובר במקום העבודה של אותו המכר. בפוסט, בקשו לדעת אם מי ממכריכם מכיר מישהו שעובד באותה חברת ביטוח בשביל להתייעץ איתו לגבי הדרך הטובה ביותר ליצירת קשר.

פרסום פוסט

אם אתם נתקלים בקושי ממשי ליצור קשר עם חברת הביטוח, תוכלו להשתמש בכוח שלכם ברשתות החברתיות. זוהי דרך יותר אגרסיבית ומיועדת רק אם אתם מרגישים שכבר נעשה לכם עוול. פרסמו פוסט שמתאר את ניסיונות ההתקשרות שלכם עם אותה החברה ודרשו לקבל תגובה מיידית. את הפוסט תוכלו לפרסם בעמוד של אותה החברה וגם אצלכם בדף. ככל שתזכו ליותר לייקים ושיתופים, גדולים הסיכויים להתייחסות ומענה. זכרו רק לנסח את הדברים בצורה שמשאירה עוד מקום לחברה לענות וליישר את ההדורים.

שירות נט

למעשה, לכל חברות הביטוח יש דרכי התקשרות שונות שאינן מוכרות לציבור הרחב. שירות נט לקחו על עצמם לרכז את כל דרכי ההתקשרות לחברות והמוסדות השונים, בכלל זה חברות הביטוח. לגבי כל חברת ביטוח מוזכרות דרכי התקשרות שונות כגון טלפון, מייל, צ'אט בפייסבוק וכו'. בנוסף מספקת הפלטפורמה מקום לביקורת של לקוחות על השירות. החברות רואות את הנעשה בפורום הזה וזה יוצר עליהן לחץ צרכני להיענות לבקשות שמופיעות שם. שירות נט משנה את כללי המשחק ומציע פתרון מצוין למי שלא יכול להגיע לאותן חברות בכוחות עצמו.

סיכום

השגת קשר עם חברות הביטוח היא משימה לא פשוטה. אנחנו לא סבורים שעל המדינה לחוקק חוקים ותקנות בנושא הזה מכיוון שזוהי פגיעה נוספת בחירות. כוחות השוק מוצאים פתרונות טובים לבעיה על ידי כך שהם מאגדים צרכנים ונותנים בידם כלים לפעולה. בטווח הרחוק, חברות שיתנו שירות רע – יעלמו.

נגישות
גלילה לראש העמוד