מה הם תיוגים באינסטגרם? ובמה זה עוזר לקידום ?

 

אין זה סוד שכיום האינסטגרם אינו רק כלי ניטרלי עבור העברת הזמן, אלא הוא ממזמן משרת נאמנה שלל עסקים שמבקשים לנצל את הפלטפורמה הרחבה, ועל כן אם גם אתם מבקשים לנצלו כראוי, ראשית ראוי לדעת מה לפרסם ואף כיצד לתייג, ופה נעצור להסביר מהם אותם תיוגים – מהי אותה שורה עליונה מעל התמונה שמציגה רצף של מילים מחוברות.

עוד דרך למיין מידע

תיוגים באינסטגרם מסייעים לאנשים שמתעניינים בתחום המדובר להגיע לפיד שלכם, ולו כי השכלתם לתייגו כראוי. מדובר בצעד שמזכיר את השיווק בגוגל, כאשר אנשים מחברים בין אתר לבין מילות מפתח. מכאן שאם בגוגל אנשים רושמים נעלי ילדים ומקבלים מגוון חנויות ממוקדות קהל היעד, הרי שגם באינסטגרם ניתן לכתוב נעלי ילדים ולמצוא מגוון פידים שעוסקים בתחום, כך שמדובר בכלי שמסייע למיין את שלל המידע ולהגדיל באופן ניכר את החשיפה, ואם אותו תיוג גם מוביל ללייק, הרי שהתקדמתם שני צעדים בכיוון הנכון – בדרך להמרה הרצויה.

רלוונטיות

אם רק תרצו, תמצאו שברשת קיימים שלל טיפים חינמיים לגבי בחירה מושכלת של תיוגים, כך שמפורסמים התיוגים הנפוצים ביותר עבור תחום האופנה, תחום האוכל, תחום העיצוב, תחום הטקסטיל, תחום הספורט וכדומה, כאשר בין היתר גם תמצאו תיוגים ייעודיים עבור סרטונים, עוקבים, תגובות ועוד. כמו כן, ראוי לדעת שפלטפורמת האינסטגרם ממשיכה לעדכן את החוקים, ועל כן ראוי ליישר קו שאין לבחור בתיוג שאינו תואם את התמונה, וזאת כי תוכנת אינסטגרם מאפשרת לדווח על כל פוסט שנמצא כלא רלוונטי, וברגע שמקבלים מספר תלונות, יש לצפות לתגובה שלילית בחזרה, משמע שחבל להסתכן.

מכירים את הסטורי?

אם גם אתם נחשפתם ליתרונות המדהימים של הסטוריז, טוב לדעת שגם לסטוריז אפשרי להוסיף תיוגים, עובדה שמגדילה את החשיפה פי כמה ואף באופן מהיר ויעיל. כיצד התהליך עובד עבור הגולש? ובכן כל שצריך לעשות הנו לבחור תיוג וליהנות מסטוריז שנוגע בנושא. כיצד מחברים בין סטוריז לתיוג? ניתן להיעזר בסטיקר וניתן להקליד באופן ידני.

מ1 ועד 30

חשוב לדעת שאפשרי לבחור לא רק בעשר תיוגים עבור כל פוסט, אלא גם ב30. האם כדאי? לא תמיד, מצד אחד כל תיוג עשוי להגדיל את נפח החשיפה, אך יחד עם זאת אין להגזים ויש לבחור בקפידה את הסדר של המילים, כך שסך התוצאה תיראה היטב ואף תישמע הגיונית. כמו כן, אין לטעות שניתן לפרסם בכול פעם את אותה שורה של תיוגים, כי אם תעשו "העתק הדבק", אינסטגרם עשויה לסמן את החשבון כספאם – עובדה שמובילה לתוצאה הפוכה (מינימום חשיפה). איזה עוד טיפ חשוב להעניק בנושא? רלוונטיות! תמיד תוודאו שהתיוגים הנבחרים אכן רלוונטיים, ולא כי אינסטגרם עשויה ל"העניש", אלא כי לקוחות מבינים מתי מזלזלים באינטליגנציה שלהם.

קידום מדרבן

שנסכם? יותר תיוגים רלוונטיים ושנראים היטב ביחד, מובילים ליותר עוקבים, משמע תוצאה איכותית מובילה ליותר תגובות ולייקים על כל תמונה, עובדה שמגדילה את הבאז ומושכת (ומשאירה) לקוחות רלוונטיים. עוד נציין שברגע שיש יותר עוקבים, זוכים ליותר עוקבים חדשים (אפקט העדר), כך שאט אט מצליחים להתקדם אל עבר המטרה – לחשוף את המוצר / שירות בפני קהל יעד כמה שיותר ממוקד, כזה שבסוף היום סוגר עסקה. מה עוד חשוב לדעת? כיוון שתיוג הנו כלי יעיל עבור מיקוד קהל היעד והגדלת התפוצה, אינסטגרם בעצמה מעניקה נקודות זכות, מקדמת את הפיד לראש תוצאות החיפוש – נצלו זאת!

השארת תגובה