סטארטאפיסטים בהיי טק? אלו הדברים שאתם חייבים בתחילת הדרך

סטארטאפיסטים בהיי טק

סיימתם את לימודי מדעי המחשב, ההנדסה או התכנות, השתפשפתם קצת בחברות ההייטק המובילות בעולם ועכשיו, אחרי שחשבתם על רעיון מנצח עם כמה חברים טובים שהם גם אשפים בתחומם, אתם מוכנים לצאת לדרך עם הסטארטאפ שלכם, להיות WAZE הבאה ולכבוש אתם העולם? מעולה, אז אנחנו בטוחים שאתם כבר מודעים לכך שיש בפניכם דרך ארוכה ולא פשוטה כלל וכן, שגם ישנו סיכוי סטטיסטי גבוה לכישלון. עם זאת, אין ספק שרעיון מנצח בשילוב של חריצות והתמדה יכולים לקחת אתכם לשחקים ואם כל אלו קיימים, אין שום סיבה שלא לצאת לדרך. ועדיין, ישנם כמה דברים קטנים אמנם אך חשובים מאד שיכולים להכניס סטארטאפ צעיר לצרות אם לא שמים עליהם דגש. תופתעו לגלות כמה שוכחים את הנקודות החשובות הללו בתחילת הדרך.

תשתית אינטרנט יציבה

נכון, זה נשמע מצחיק לדבר עם הייטקיסטים על איכות האינטרנט שישמש אותם בעבודה על הפרויקט, אבל לא תאמינו כמה פרויקטים נכשלים במהלך הדרך רק בגלל העניין הטכני הזה. כל סטארטאפ שהוא מצריך העלאה והורדה של נתונים רבים לרשת, ואם בחרתם בתשתית רעועה שלא מאפשרת הזרמה של נתונים רבים, זה דבר שיכול להביא ללא מעט צרות. מומלץ בהחלט לברר איזה תשתית אינטרנט תתן לכם את התמורה הגבוהה ביותר וכך לקבוע את מקום הפעילות במקום בו היא קיימת או שניתן להתחבר אליה. מכאן, מומלץ לבחור בספק מנוסה ואיכותי כמו ספק אינטרנט ITC.

סטארטאפיסטים בהיי טק

ספק אינטרנט איכותי

חוות דעת על ספק אינטרנט ITC לצורך העניין מצד אנשי הייטק מתחילים בסטארטאפים חדשים וחברות ותיקות בתחום כאחד, מראות על אינטרנט יציב, נטול תקלות וניתוקים. כמובן שאתם רוצים לחסוך מאיפה שרק ניתן, אך מומלץ לחלוטין להסתמך על המלצות של חברות מתחומים דומים לשלכם שכבר עשו זאת. מניסיון של סטארטאפים רבים נראה כי תקלות בשימוש באינטרנט בעבודה השוטפת הן הגורם מספר אחד לבזבוז זמן וכסף כאחד, משאבים יקרים שאתם כמובן רוצים לחסוך בהם כמה שרק אפשר ולכן אין מקום לפשרה בעניין הזה. ITC וחברות מובילות אחרות מציעות תמיכה שוטפת בשימוש ותפעול תקלות וחשוב ללכת עם מי שיסייעו לכם ברגעי האמת.

מימון לתקופה ארוכה

יש לכם רעיון מנצח? מעולה. עכשיו חשוב לשכנע את הגורמים הנכונים בנחיצות וברווחיות שלו. זכרו כי בשנים הראשונות של כל סטארטאפ ישנן הוצאות צפוית רבות מאד, בעיקר שכר גבוה למתכנתים ואנשי מקצוע אחרים וכמעט אפס הכנסות. על כן, יש למצוא את הגורמים עם המוכנות לממן את הפרויקט שלכם מספר שנים קדימה עד לשלב בו אתם צופים להפוך לרווחיים. זכרו כי מלאכת השכנוע וההצגה של הרעיון שלך והפוטנציאל הגלום בו הם חשובים ממש באותה המידה של גיוס הגורמים הנכונים שיוציאו את הרעיון שלכם לפועל.

נגישות
גלילה לראש העמוד