נסיעת עסקים להודו: כך דוחפים את העסק קדימה

הקשרים המצוינים של הודו עם ישראל מהווים הזדמנות מעולה בעבורכם למנף את העסק שלכם ולדחוף אותו קדימה. כיצד תוכלו להיערך בצורה הטובה ביותר לקראת הנסיעה? להלן הפרטים.

נסיעת עסקים להודו: שפע של הזדמנויות במרחק טיסה קצר מישראל

כניסתן של חברות תעופה הודיות כמו גם החברות הישראליות לקו הודו-ישראל מהווים ללא ספק הזדמנות מעולה בעבורכם כאנשי עסקים לדחוף את העסק שלכם קדימה, וזאת בשל מרחק טיסה שהתקצר באופן משמעותי בעקבות הקווים הישירים. למעשה, בעבר נדרש היה לעצור במספר מקומות באירופה או אפריקה לפני ההגעה, כיום מדובר בטיסה קצרה של 6 שעות בלבד. עם זאת, חשוב להבין כי במידה ותיאמתם פגישות עם אנשי עסקים בהודו לטובת קידום העסק שלכם, חשוב קודם כל להוציא ויזת עסקים להודו. מדובר בוויזה שבלעדיה לא תוכלו להיכנס למדינה, והיא מאפשרת לכם לשהות במדינה באופן חוקי למשך זמן מוגבל מראש. שימו לב כי היום ניתן להוציא את הוויזה אונליין דרך חברה המתמחה בתחום, כך שתוכלו לבצע את ההליך באופן מהיר ותוך שימת דגש על היערכות מקדימה שתוביל בסופו של דבר ליצירה של שיתופי פעולה בעלי פוטנציאל אדיר בעבורכם. שימו לב כי לאחר קבלת הוויזה ישירות למייל שלכם אתם מדפיסים אותה וכן שומרים אותה בתיקיית מסמכים – לצד צילום הדרכון כמו גם פרטי ביטוח הבריאות אותו רכשתם מבעוד מועד.

נסיעת עסקים להודו: כך דוחפים את העסק קדימה

הכנות לקראת הנסיעה בישראל

על מנת שתוכלו להיות מוכנים ומאורגנים לנסיעה, רצוי לסגור עוד בארץ את המלונות ולוודא כי המלון שלכם מותאם לאנשי עסקים. מומביי היא בירת העסקים של הודו ומושכת אליה עשרות אלפי אנשי עסקים שמגיעים לקיים פגישות עם חברות, ארגונים כמו גם קרנות מובילות המשקיעות בעסקים ועל כן בעיר הוקמו ברבות השנים לא מעט מלונות ברמה של חמישה כוכבים. במלונות יש טרקלין עסקים שבו תוכלו לקיים את הפגישה כמו גם חיבור לאינטרנט מהיר. מאחר והיחסים עם הודו חמים מאוד, ישנן קבוצות ברשתות החברתיות המיועדות לאנשי עסקים שמגיעים למדינה. דרך הקבוצות תוכלו לקבל המלצות אודות מלונות מומלצים כמו גם נהגים אשר ילוו אתכם במהלך השהות, בכדי לחסוך זמן. התחבורה בהודו דומה מאוד לישראל מבחינת עומסי תנועה ואפילו חמורה יותר, ועל כן תיאום מראש עם נהג צמוד מהווה חלק בלתי נפרד מההכנות אותן צריך לבצע כאן בישראל, מתוך מטרה לדאוג לכך כי בעת ההגעה שלכם לשדה התעופה הנהג יאסוף אתכם במהירות למלון לצורך התארגנות ולאחר מכן ניהול סדר היום בהתאם ללו"ז.

קידום העסקים בהודו: הדרך להתרחבות החברה

למה בעצם לקדם את העסקים בהודו? מאחר שמדובר בבירת העסקים של הודו, אין ספק כי היא מוקד בעל פוטנציאל להתרחבות החברה, לקליטת לקוחות חדשים, לשיתופי פעולה מרגשים ולהתרחבות החברה באופן גלובלי. מדובר בהזדמנות של ממש עבור אנשי עסקים שמחפשים פוטנציאל מעבר לים, כך שמעבר לתכנון הנסיעה, כדאי לדעת שמדובר בהזדמנות כלכלית שלא כדאי לוותר עליה.

התנהלות מול אנשי עסקים בהודו

אנשי העסקים בהודו נחשבים לאנשי עסקים חזקים אבל גם חמימים מאוד. לפני שאתם מגיעים לפגישה שלכם, רצוי להיכנס לאתר ולהגיע מוכנים לקראת הפגישה, כך שתוכלו להיות ממוקדים אך גם יעילים מבחינת אופי הפגישה. שימו לב כי הזמנים בהודו שונים מישראל מבחינת הגעה, ולכן לא פעם פגישות עלולות להתארך בעקבות שיחות אישיות או פקקים. בנוסף, אם קבעתם את הפגישה במסעדה קחו בחשבון את זמן ההמתנה לארוחה שעלול להגיע לא פעם לשעה וחצי עד שעתיים, ועל כן רצוי לקחת מרווחי זמן בלו"ז עם הבנה כי יכולים להיות מרווחי זמן אותם תצטרכו לקחת בחשבון לטובת ניצול זמנים מקסימלי. כאמור, אנשי העסקים בהודו נחשבים לאנשי עסקים חמימים שישמחו לא רק ליצור איתכם שיתופי פעולה עסקיים שיכולים לדחוף את העסק שלכם קדימה אלא גם להיכרות אישית שיכולה להניב חברות, מעבר לפן העסקי.

נגישות
גלילה לראש העמוד